2011. március 21.

Hétfő - "újult" erővel...

Hiába van hétfő, én cseppet sem pihentem ki magam a hétvégén. :(

Komolyan mondom, LE A KALAPPAL AZ ANYUKÁK ELŐTT !!!!!!! Ugyanis számomra eléggé elkeserítő, hogy nem tudom utolérni magam a háztartásban...úgy, hogy csak magamról és a páromról kell gondoskodnom. Ez nagyon ciki !!! :( Tegnap este vasalás közben azon agyaltam, hogy vajon hogyan szakítotok időt Ti, Családos Nők mindenre ?!?!?! (Félreértés ne essék, nem teher a háztartás vezetése és a munka sem, hiszen örülök, hogy ebben a válságos időben el tudtam helyezkedni.) Szeretek dolgozni és főzni is, csak úgy örülnék, ha a nap nem 24 órából állna, mert a 24 órából legalább 10-et a munkahelyemen töltök, ami marad, az meg édeskevés. Pont azt beszéltük a párommal, hogy így szinte lehetetlen lenne gyereket nevelni, hiszen nincs az az óvoda vagy bölcsőde, ami este 7-ig 8-ig nyitva van (mert hiába telik le a munkaidőm, nem lehet eljönni). Ezek olyan dolgok, amikre még nem találtam megoldást. Ti biztosan Szupernők vagytok, hogy alig alvással helyt tudtok állni mindenhol. Tényleg gratu, mert ez nem semmi. Nekem még igencsak edzenem kell magam. :)

"Impossible is nothing." :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése