2011. március 11.

Véleményeim...

A munkahelyemen rajtam kívül még egy női kollégám van (legalábbis ezen az emeleten). Ami nagyon jó, mert én valahogy nem bírom a női kavarásokat és egymás kibeszélését. Egyszerűen nem tudok sokáig együttműködni olyanokkal, akiknek nem őszinte egyetlen mondatuk se. Biztosan ismeritek Ti is a bájvigyoros "Jaj de jól áll ez a pulóver" vagy "De jó a hajad" típusú megnyilvánulásokat, amik mögött valószínűsíthető az irigység vagy a rosszindulat. Többször volt az ilyenekhez szerencsém, sajnos. Azt nem értettem sosem, hogy miért kell másokat kibeszélni és bántani, mikor az illető semmi rosszat nem mondott senkiről. Mert én ilyen vagyok, a légynek se tudnék ártani,sőt még annak se, aki velem bánt el vagy volt szemét. Persze, azért nem hagyom magam, mert volt már rá példa, hogy cseszegettek és egyszerűen úgy éreztem, hogy vissza kell vágnom, mert nem tűröm ezt a hangnemet.

A legtöbb nő irigy a másikra (csak azt nem tudom, miért kell irigykedni, hiszen mindenki a saját sorsának kovácsa). Én pl. nem egy "barátnőmben" csalódtam már, mert egy idő után kibukott belőlük, hogy ők üktulajdonképpen nem is tudnak őszintén örülni és barátkozni velem, mert nekem van párom, ők meg szerencsétlenek, mert ez és ez a bajuk magukkal vagy az életükkel. (Micsoda baromság ez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) És elképesztő, hogy azért, mert rátaláltam a páromra, már nem is vagyok jó és érdekes. Mert csak addig kellettem nekik, amíg elsírták a kínjukat, hogy nekik nincs önbizalmuk stb... Pedig esküszöm, hogy én SOSEM ömlengtem, hogy ilyen meg olyan szerelmes vagyok, mert nem szokásom és nem is tartozik senkire.

Néha nagyon jó lenne, ha lennének olyan nők körülöttem, akiknek szintén van párjuk, szintén normálisak (értem ezt az értékrendre és egyéb dolgokra) és van értelmes véleményük a világról. Mert az ostoba plázacicákkal nem tudok mit kezdeni. Jó, én is szeretem a kencéket és a szépítkezést, de nem az az életcélom, hogy a szoli és a körmös között ingázzak.

Nem tudom, Ti hogy boldogultok a barátnőkkel? (Már ha vannak és meg lehet bízni bennük.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése