2011. március 8.

Ma már másodszor...

Az is eszembe jutott, hogy "jól" bemutatkozhattam... Nem vagyok egy kényes, nyavalygó csajszi egyáltalán. Talán csak nem bízom eléggé magamban (legalábbis vannak napok, amikor nem vagyok jó formában - mondjuk ezzel sok ember lehet így).
Még egy picit magamról: november óta dolgozom (első munkahelyem), és jó érzés dolgozó nőnek (és nem mellesleg háziasszonynak) lenni. Gondolom ezt még most, az elején - mosolyoghattok Ti. :) Gondoskodó nőnek tartom magam, nekem nem teher sem a főzés, sem a háztartás vezetése. És élvezem, hogy együtt lakhatok azzal, akit a legjobban szeretek (bár összeköltözés előtt is rengeteget voltunk együtt). Jó, nem mondom, hogy nem hiányoznak a Szüleim, de piszkosul jó önállónak lenni. :) Egyszerűen boldog vagyok és elégedett. :)

U.i.: Azért néha bepörög az agyam és olyanokon merengek, mint az első bejegyzésben... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése