2011. március 17.

Női ösztönök

Tagadhatatlan, hogy bennem is működnek a női megérzések/ösztönök, pedig még nem is vagyok Anyuka. A Drágám beteg lett, egész éjjel lázas volt. :( Magamtól megéreztem, hogy nincs jól, úgy pattantam ki az ágyból, mintha reggel lenne (pedig éjjeli 2 volt). Lázmérés, gyógyszerbevétel, langyos vizes borogatás, majd pedig hűtőfürdő, mert hiába felnőtt, nem vitte le a lázát a gyógyszer. (Ennyit az extra gyors hatásról.) Kb. fél 4-ig méregettem a lázát, ekkorra ment le 37 °C körülire. Egyelőre jól bírom a munkahelyen, bár nem sokat aludtam (sőt szinte semmit). Remélem, hogy este emberi időben haza tudok menni, hogy főzzek egy jó húslevest Neki. Ilyen a női sors, de cseppet sem bánom, sőt. Végre kiélhetem az igazán gondoskodós énemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése